Saturday, November 20, 2010

BISAYA

kaila ka ug sad kaayo ko karon? haha. ambot lang naunsa na ko. basta ang sure lang, SAD jud ko. kung naa pay sobra sa word na sad, AKO NA TO.

bagsak ko sa first ever integ exam. kaila kag sagad kaayo akong score?! mas gamay pa sa ma imagine nimo na gamay. first ever so sayon jud siya kay first gud. mga basic pa lang. pero unsay nahitabo!? i messed it up. ambot naunsa ko katong day na to. basta ang maremember lang jud na ko gikulbaan ko na wala na ko kabalo unsa dapat isipun ug unsa dapat unahon. ambot lang pud ngano gikulbaan ko. mao nang mas makalagot. mas maka sad. sayon na gani, wala pa jud ko ka answer. *(^&%#(!&@$)!^$&%$)!^$%)!)@%&@^$* :'(((((

mao na karon, wala ko kabalo unsa dapat buhaton. basta ang sure lang, magstudy ko. magpakalunod sa study kay gusto jud nako mubawi gikan sa sagad kaayo  na score sa first exam. maka depress. sakit kaayo sa heart. mas sobra pa sa gibyaan ug uyab. bahala na jud wala koy lovelife, BASTA PASA KO SA INTEG! MUPASA KO SA INTEG! unta. unta jud. di ko gusto mabagsak. di jud ko. kabalo ko gina ingon nila na normal lang mabagsak sa engineering. pero lain jud sa feeling. gusto lang jud nako na mupasa ko. walay bagsak. ug straight ma regular. go galore. go galore. go fight win. pero huhuhuhuhuhu. sakit lang jud sa karon. sakit jud kaayo. mas sobra pa sa gibyaan ug uyab. :'((

INTEGRAL CALCULUS, BATI NA TAYO. HUWAG NA TAYONG MAG AWAY. PARA SMOOTH NA ANG TAKBO NG ATING RELASYON. PARA MASAYA NA TAYONG DALAWA FOREVER. SIGE NA. PEACE NA. :((

No comments:

Post a Comment